अ९ठो प्रेमपत्र

अ९ठो प्रेमपत्र



- रामकुमार पाँडे

मेरी दिलकी रानी
आँखा की नानी
माया कि खानी,
हजुरको सुन्दर मुहारदेखि स्वर्गका अप्सरा हुन्छन लाजले पानी ! क्या जवानी !! अपरिचतको यो पत्र पाउँदा हजुरको Gउमा अ९ठो रक्तसञ्चार भयो होला । त्यो स्वभाBकै हो । तर हजुरलाई मेरो Dलले चिनेको छ । हनुमान जस्तो छाती च्यात्न सक्ने हजुरसँग मेरो PR कति ६ भनेर हजुरको नAनको अगाडी उभिAर देखाउने थिA र सुनुY हुने थियो होला । तर भग1ले त्यसो हुन दिएन ।
हजुरको छटपत् भन्दा मेरो Dल भित्रको ब्यथा केही चर्को छ, यो समस्या समाधानको एउटै उपाA हाम्रो संगम हो । हजुरको प्रेःM पाउने आशाले यो पत्र लेखेको छु । हृदयमा माया भA B४ गरेर मायाको जवाफ मायाले देउ । नभA पापी रहिछौ भनेर छाती PT PT रुनेछु ।
हे हुदयश्वरी, मेरो मन्दिरमा आE Bराजमान होउ । Eमान देखाE Dल खुश् गराउ । मेरो हजुरले यो प्रथम प्रेःM पत्र पढेर मलाई Bमुख पार्ने छैन भन्ने आशा Aवं Bश्वास ब्यक्त गर्दै यो पत्रको लाEन अन्त्य गर्दछु ।
मन लाग्छ खुलाE केही धक नमानी लेख्नु है डार्लिंग ।
हजुरको प्रेःM पुजारी
१ नाराAयण
Eलाम




साभार : डामाडोल डट कम

Comments