नहाँसे पनि हुन्छ ।

राम- यो मेरो एकदम इमान्दार कुकूर हो । यसले दैनिक मलाई कान्तिपुर पत्रिका लिएर दिन्छ ।
अर्जुन(साथी)- जाबो पत्रिका लिएर दिनुलाई पनि इमान्दारिता भन्छन् ?
राम- किन नहुनु त ?। छिमेकीकोबाट पत्रिका उठाएर ल्याउनु कति ‘रिक्स’को कुरा हो , जो त्यहिले कहाँ सक्छ ।

----*--------*----

एउटा मानिस लर्खराउँदै बारभित्र छिरेर म्यानजर सँग करायो म तिम्रो बारम्यानलाई कारबाही गर्छु छोड्दिनँ म्यानेजर किन ग्राहक किनकि उसले मेरो कोट सडकमा फ्याँकिदियो
म्यानेजर मजाक गरेको होला यति सानो कुरामा किन रिसाउनुहुन्छ - यो सानो कुरा होईन् ठुलो कुरा हो म्यानेजर किन र ग्राहक किनकि त्यो कोटभित्र म पनि थिएँ ।

----*--------*----

पत्नीको अनुपस्थितीको फाइदा उठाएर पतिले एकदिन घरमा एउटी महिलालाइ लिएर आए । भोलिपल्ट ती महिला गए पछि आफनो नोकरलाइ पचास रुपैया दिएर चुप रहनु भने। उक्त पचास रुपैया मालिकलाइ नै फर्काउदै नोकरले भन्यो, "सय रुपैया दिनोस हजुर । मालिकनीले त सय रुपैया दिनु हुन्थ्यो ।"

----*--------*----

चारजना साथी पिकनिक जाने बिचार गर्दै थिए । सबैले खानेकुरा घरबाटै लिएर जाने निधो गरे ।
पहिलो : म मिठाई लैजान्छु ।
दोस्रो : म दाल-तरकारी ल्याउछु ।
तेस्रो : म रोटी, परौठा बनाएर ल्याउछु ।
चौठो (जुन अलि कंजुस थियो ): म आफ्नो दुबै भाईलाई लिएर आउछु ।

----*--------*----

एक जान महिला पर्यटकले हातीको दाँतको सामान बेच्ने पसलमा गएर कड्किदै भनिन् तिमीले मलाई बेचेको सामान एकदम रद्दी रहेछ यसको रङ्ग पनि उडिसक्यो यो पक्का पनि हातीको नक्कली दाँतबाट बनाएको हुनुपर्छ पसलेले विनम्रतापूवक भन्यो हात्तीले नक्कली दाँत त लगाउदैन म्याडम ।

----*--------*----

एउटा लोभीको घरमा बाबुमरेपछि अन्तिम क्रिया गर्न शव लैजाने विषयमा छोराहरु छलफल गर्दै थिए पहिलो शव बाहनमा लैजानुपर्ला दोस्रो ठेलागाडामा लगे पनि भईहाल्छ नि तेस्रो बाँधेर घिस्याउदै लैजाउँन । छोराहरुको कुरा सुनेर असहृय भएको शव जुरुक्क उठेर भन्यो धत्तेरिका कन्जुसहरु मेरो जुत्ता र टोपी ल्याउ म आफै हिँडेर जान्छु

----*--------*----

बिरामी श्रीमानलाई श्रीमति र छोरा मिलेर अस्पताल लैजान्छन् । अस्पताल लगेको एकछिन पछि डाँक्टरले भन्छ : वहाँ त मरिसक्नु भएको छ । त्यो सुनेर बिरामी जुरुक्क उठेर भन्छ : म त ज्युँउदै छु । जहिले पनि श्रीमानको कुरा काट्ने बानी परेको श्रीमति भन्छिन् : नकराउनुस् !तपाईं जान्ने कि डाक्टर साहव ?

Comments